GYIK

vacuum_cleaner_hoover_vac_desktop_1699x2207_hd-wallpaper-224459Gyakran Ismételt Kérdések

Tényleg minden típusú porszívó és takarítógép javítását vállalják?

Igen. Sokszor előfordul, hogy egy adott márkához vagy típushoz nem lehet alkatrészt beszerezni, de ha látjuk, hogy miről van szó, akkor szervizes szemmel jó eséllyel találunk rá megoldást. Azonban kézi porszívók, akkumulátoros és robot porszívók javátását nem tudjuk vállalni.

Vizes porszívóm/takarítógépem van. El kell vinnem a csövet is?

Ha a hiba a vizes résszel van, akkor igen. Csak úgy tudjuk teljes körűen vizsgálni a készüléket, ha minden tartozék rendelkezésünkre áll.

Mennyi ideig tart a javítás?

Ha van hozzá alkatrész, általában 4-5 napon belül elkészül. (Az ismertebb típusokhoz általában van alkarész). De a típusok és fajták sokrétűsége miatt érdemesebb 1-2 hét átfutással számolni.

Márkaszervizben sokkal többet mondtak javítási díjra, hol az átverés?

Sehol! Mi független szerviz vagyunk, nem kell a gyártói előírásokat követnünk és igyekszünk ugyan olyan jó minőségű, de olcsóbb alkatrészekből dolgozni. Közös érdekünk, hogy Önnek is megérje a javítás és elégedett legyen a munkánkkal, amire garanciát vállalunk. Természetesen, ha a gyári alkatrészt kéri, azt fogjuk beszerzni, beszerelni, amennyiben még elérhető.

Van bevizsgálási díj?

Van. A készülék hibáját beazonosítani vagy megjavítani ugyan az a folyamat. Ezzel kapcsolatban az  Áraink-nál bővebb információt adunk.

Elszakadt a gégecsövem, tudják javítani?Vacuum Cleaner

Igen! Ha közel a végekhez szakadt el, akkor levágjuk összeszereljük. Ha túl rövid lenne a megmaradt cső, vagy eleve hosszabbat szeretne, akkor cseréljük a teljes harmonika részt.

Mennyi garanciát vállalnak?

Az elvégzett munkára 3 hónap szerviz garanciát adunk blokk/számla ellenében. Motorcsere esetén 6 hónap a garancia. Blokk/számla hiányában a garanciális javítást nem tudjuk befogadni.

Miért kell a szakvélemény?

  • Biztosítási káresemény pl. beázás során, vagy villámcsapás okán fellépő túlfeszültség miatt meghibásodott készülékeknél szükséges a biztosító részére.
  • Más által okozott károsodás során pl törés, túlhasználat, helytelen használat, esetén is igazolás végett szükséges lehet.
  • Bírósági ügyintézés során is felmerül a szakvélemény igénye.
  • Fogyasztóvédelmi felülvizsgálat/bírálat során is szükséges a szakvélemény.
  • Gyártói kifogás esetén is szükséges a szakvélemény.
  • Cégek, állami intézmények esetén a selejtezési javaslat miatt szükséges.A szakvélemény díját általában a szolgálatók, testületek jogos bírálat esetén térítik.

Szállítás van?

Van, de őszíntén mondjuk, hogy nem éri meg. Inkább hozza be. A szállítási díjak áraink között megtekinthetők.
Ha több készüléket szeretne egyszerre beküldeni, akkor van értelme.

Porzsák, szűrő, egyéb tartozékra lenne szükségem.

Van! Ha nincs akkor megrendeljük! De az álalában a gyakori készülékekhez van.

Profi vagyok, értek hozzá, magam javítom. Tudnak adni motort?

Természetesn tudunk, de ha nem mi szereljük be, akkor nincs rá garancia. Viszon jó az ár.

Koszos a porszívóm, gyengén szív, a szűrők el vannak tömődve. Vállalják a tisztítást?

Nem. Alapvető tisztítási folyamatokat Ön is el tud végeni, ezeket nem áll módunkban vállalni. Javításra szakosodtunk, a tisztítás a felhasználó feladata.
Ha szükségesnek látjuk, temészetesen elvégezzük a motor magasnyomású tisztítását, a motor forgó rész “felpucolását”,  a szénkefék cseréjét, és javaslatot adunk a szükséges szűrők cseréjére. De alapvető külső tisztítást nem végzünk.